vrijdag 16 november 2012

Dream it, Wish it, Do it!

Het lijkt eeuwen geleden dat ik op de middelbare school zat, want sinds die tijd is er zo veel gebeurd en is mijn leven zo veel veranderd! En dat was precies wat ik nodig had, verandering. Toen ik klaar was met het VWO, was ik ook al helemaal klaar met dat oude leventje. Ik wilde wat nieuws. Nieuwe mensen, een nieuwe omgeving, nieuwe dingen, feestjes, lachen, het leuk hebben en gelukkig zijn. Dat is gelukt!

Bron: weheartit.com

Ik droomde erover, ik wenste dat het zou gebeuren en ik heb het gedaan. Me ingeschreven voor een super leuke studie in de prachtige stad Utrecht, lid geworden van een studentenroeivereniging en heel veel leuke nieuwe mensen leren kennen. Mijn oude leventje in het gat waar ik mijn hele leven al woon heb ik achter me gelaten en ik denk dat ik geen betere beslissing had kunnen maken.
Ik heb een ontzettend druk leven. Elke dag is helemaal vol gepland, maar dat is niet erg. Ik vind het fantastisch! 

Droom je ergens van? Wil je eigenlijk een ander leven dan je nu hebt? 
Doe het, ik kan het je alleen maar heel erg aanraden!

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk blogje meid, enneh ik vind je een topper hoor! (Maar ik ben natuurlijk een beetje bevooroordeeld...).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn als dromen zo uitkomen...
    Ga er lekker mee door hoor...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen