vrijdag 16 november 2012

Studentje in Utrecht

Het is vrijdag, rond een uur of tien. Ik zit op de bank na weer een lange, drukke, maar fantastische week eindelijk te relaxen en te kletsen met mijn moeder en mijn zus. Ze hebben het over hun blogs en ineens zeg ik: "ik wil ook bloggen". Waarover? Dat weet ik nog niet precies. Over alles wat mij bezighoudt en wat ik de moeite waard vind om over te schrijven denk ik. Over mijn leven als eerstejaars Utrechts studentje, over een leuk plaatje dat ik tegen kom op internet, over het leed dat hospiteren heet, over feestjes en nog over veel meer interessante en minder interessante onderwerpen.
En het resultaat is deze blog! Wil je meer over mij weten? Lees links bovenaan de about me. Nog niet genoeg? Blijf me dan vooral volgen :)

Liefs, Mirte

2 opmerkingen:

  1. Welkom in blogland. Pas op, het is verslavend. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mirte,
    Wat heerlijk, een bloggende familie. Ik heb zelf ook twee dochters waarvan de ene fotografe is en voor haar werk zelf een blog bijhoudt. Alleen heeft zij totaal geen tijd om bij anderen te lezen en te reageren... De ander is destijds ook begonnen met een blog, maar heeft het bij een paar pogingen gelaten. Wist eigenlijk niet precies wat te schrijven. Maar het leuke is dat mijn eigen moeder onlangs ook een blog is begonnen en zij is al 76, dus je ziet, bloggen is voor alle generaties...
    Ik ga je volgen hoor...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen